Předali jsme první dva plně elektrické Mercedes-Benz eSprinter
První předání plně elektrických vozů Mercedes-Benz eSprinter
S koncem prázdnin jsme předali dopravci balíkových zásilek 2 nové eSprintery.
Přejeme mnoho šťastných kilometrů!
Promyšlená elektromobilita.
Když se rozhodnete začít s elektromobilitou, rychle zjistíte, že se jedná o mnohem více
než jen o elektricky poháněné vozidlo. Proto naši specialisté vyvinuli ve spolupráci
s vámi individuální firemní koncepci pro vaši elektromobilitu – náš ekosystém eVan.
K tomu patří mimo jiné i pořízení vhodného napájecího zařízení, servis na místě a služby
konektivity.Centrální přísliby značky Mercedes-Benz Vans, jako ergonomie, bezpečné pracoviště,
komfort a bezpečnost, jsou samozřejmě také silné stránky eSprinteru.
Možnost nabití na 80 % během 25 minut1.
Díky systému Combined Charging System (CCS) není eSprinter na nabíjecích stojanech
a wallboxech příliš vybíravý: Nabíjí s max. 7,4 kW a střídavým proudem (AC) stejně jako
s max. 20 kW a stejnosměrným proudem (DC). S příplatkovým nabíjecím výkonem
se stejnosměrným proudem 80 kW lze standardní vysokonapěťový akumulátor (35 kWh)
nabít1u rychlonabíjecí stanice se stejnosměrným proudem z 10 na 80 % za pouhých 20 minut.
Pro nabíjení se konektor CCS nabíjecího kabelu jednoduše zapojí do zásuvky CCS (Combo 2)
v krytu chladiče. Jestliže není k dispozici wallbox nebo nabíjecí stanice, lze akumulátor nabít
také přes běžnou domácí síť.
eSprinter si můžete zcela podle svých potřeb optimalizovat ohledně dojezdu nebo zatížení.
Zvolte nejprve vám vyhovující kapacitu akumulátoru: Standardní využitelná kapacita akumulátoru
35 kWh umožňuje maximální užitečné zatížení cca XXX kg. Pro delší trasy je vám k dispozici
volitelně využitelná kapacita akumulátoru 47 kWh. Díky systému Combined Charging System (CCS)
a volitelnému nabíjecímu výkonu 80 kW je eSprinter stejně flexibilní při nabíjení. A pro speciální
požadavky v jednotlivých oborech získáte kompletní řešení a dále řešení nástaveb a přestaveb.
Vysoce účinný elektromotor přesvědčí svou vysokou tažnou silou a příjemnou tichostí chodu.
Oproti spalovacímu motoru má elektromotor podstatně vyšší účinnost. Běží téměř nehlučně
a již od prvních otáček motoru je k dispozici maximální točivý moment. Pokud se proud
pro elektromobil získává z alternativních zdrojů, nevytváří tento pohon žádné emise.
To z elektromotoru činí v centrech s hustým osídlením s aktuálně vysokým zatížením škodlivými
látkami a se stále přísnějšími emisními předpisy progresivní, hospodárný a ekologický druh pohonu.
Dalším kladem elektromotoru je nižší opotřebení oproti spalovacímu motoru a menší náročnost na údržbu.