Změny spojené s novou zákaznickou linkou od 1.6.2022

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás informovat o změnách, které nastanou k 1.6.2022 v naší společnosti.
Od tohoto data budeme příchozí hovory na pobočce v Hradci Králové vyřizovat přes naši
novou zákaznickou linku. Všechny přijaté i zmeškané hovory budou nově zaevidovány
a pracovníky zákaznické linky postupně vyřizovány formou zpětného zavolání nebo vytvoření
požadavku na zodpovědnou osobu.
Nově se od 1.6.2022 nedovoláte na mobilní telefony přijímacích techniků osobních vozů,
které jsou přesměrovány na uvedenou zákaznickou linku 492 608 210 a 492 608 254.

V případě objednání se do servisu použijte formu online objednání:
https://www.farene.cz/online-objednani-do-servisu/

Po pracovní době Vaše požadavky zasílejte na e-mail mb.servis@farene.cz

Komunikace s prodejním oddělením zůstává nezměněna a veškerá mobilní čísla
na prodejce zůstávají aktivní.

Věříme, že nově nasazená služba přinese větší komfort v komunikaci Vás zákazníků
s naší firmou, především se servisním oddělením.

Jsou procesy a nefungující činnosti, které nemůžeme změnit ani ovlivnit /válka na Ukrajině,
nedostatek řidičů kamionů v Evropě, dlouhé dodací termíny, nedostatek náhradních dílů
a čipů/…  ALE JSOU VĚCI, KTERÉ JSOU V NAŠICH RUKÁCH, ABY ZÁKAZNÍK DÍKY
KOMUNIKACI S NÁMI MĚL POCIT, ŽE SE O JEHO POTŘEBY A PROBLÉMY ZAJÍMÁME
A CHCEME JE ŘEŠIT.

Za tým Fa RENE
Mgr. Michele Stašová